שירותי עריכה מקצועית של התוכן באתרי אינטרנט.

עריכת התוכן והפיכתו לשיווקי יותר, נגיש יותר וברור יותר. חברת תרגומים משמר העמק מספקת שירות זה לאתרים אשר אינם רוצים לכתוב מחדש את כל התוכן באתרם אך מעוניינים ביד אמונה ומקצועית שתעבור על התוכן בדפי האתר ותוודא שהוא:

א. ברור לקורא

ב. ללא שגיאות כתיב

ג. ללא טעויות ניסוח וכתיבה עילגת

ד. מציג את הלקוח באור חיובי

ה. מציג את השרות שמציע הלקוח בצורה ברורה ומדוייקת, ומסביר לגולש מה מצופה ממנו בעת הגלישה האתר (יצירת קשר, קנייה וכו)

 

 מהו תוכן שיווקי?

 

כתיבת תוכן שיווקי זהו תחום אשר הולך וצובר תאוצה בארצנו ובכל העולם. אנשים מבינים כיום כי אין די באתר יפה אשר מציג את העסק. אתר צריך להביא לעסק לקוחות חדשים.

 

בכדי שאתר יביא לקוחות חדשים לא מספיק שיכנסו אליו אנשים, רצוי שאנשים שעדיין לא מכירים את העסק שלכם ישתכנו שאתם חברה רצינית, שאתם אמינים ושכדאי להם לפנות אליכם.

 

הדרך המהירה והטובה לשכנע גולשים, כי כדאי להם להפוך ללקוחות חדשים – היא בעזרת כתיבה שיווקית. בכל יום רבים מחפשים  במנוע חיפוש אחר מידע על המוצר שלכם או השירות שאתם מספקים. כתבו להם מידע איכותי והם יבואו אליכם

 

כמובן שהם לא חיפשו דווקא אתכם, אלא פשוט חיפשו מישהו שיוכל לספק את מבוקשם – אך כמה נפלא זה יהיה אם כל האנשים הללו ימצאו דווקא אתכם כאשר יקלידו במנוע החיפוש מילים מתחום העיסוק שלכם.

זה כתיבת תוכן שיווקי – להביא את האתר שלכם אל הגולשים ואת הגולשים אליכם

 

אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן שיווקי מאז שנת אלפיים, וכתבנו תוכן שיווקי עבור  מאות אתרים במאות תחומים. אז אם אתם רוצים חברה מקצועית שתסייע לעסק שלכם להפוך למצליח ואת האתר שלכם לאמכניס כסף ולמביא לקוחות חדשים – תנו לנו לכתוב אתר שלכם, למלא אותו בתוכן איכותי  כי כתיבת תוכן שיווקי זה מקצוע לכל דבר!!!!

 

 


%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%aa-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%91%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%98